aug
10

Itthon... 3. rész

| Szerző: Klárcsii | 4:09 pm

Ez egy ilyen összevágás lesz, de én sem tudtam volna szebben megfogalmazni, hogy az itthon vagy ez esetben az otthon fogalma számomra mit jelent. Írtam már erről két bejegyzést, de talán ez lesz most a legjobb.

Akinek szól ez a bejegyzés, az pontosan tudja, hogy most mit érzek, hol járnak a gondolataim.

A többiek pedig hallgassák meg ezt:

(magyar vándor filmzene, szándékosan csak a Linc-et tettem ide)

https://www.youtube.com/watch?v=iSzeiioA9P0

 

Hová is mennék, hová is lennék egyedül én,
Nélküled nem kell útlevél.
Az otthon ott volt ahol bejártunk, mindent százezerszer már.

Az otthon itt van ha jössz mellettem, még ha nem is nézel rám,
Tudod már régen észrevettem, hogy szemedben én hazáig látok simán,
Ellátok simán. Rád nézek néha némán, S az otthon visszanéz rám.

Az otthon ott van ameddig ellát, vaksötétben két szemünk,
Vak lovak vagyunk az éjben nincsen út és nincs kötél sem, de mi el mégsem tévedünk,
Hazajár, minden emlék hazaszáll,
Hazavág, mindent ez a laza szál,
Hazajár, minden emlék hazaszáll,
Hazavág, mindent ez a laza szál.

Hazaérünk nemsokára, hidd el! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaveadream.blog.hu/api/trackback/id/tr781300666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása