jan
15

A változás éltet

| Szerző: Klárcsii | 9:04 pm

A változás éltet... Ezért szeretek annyira utazni, nyelveket tanulni, álmodozni... Olyannyira vonz az ismeretlen, hogy néha még a biztos jót is képes lennék feladni érte. A kisördög újra és újra feltámad bennem. Nem elérni szeretem a céljaimat, hanem az elérés folyamata izgat, az eredményt csak rövid ideig élvezem, aztán újabb ötletem támad. Egy álmodozó leány vagyok, még mindig, s talán az is maradok.

Ezt az írást nevezhetjük önkritikának, vagy egyszerűen használati útmutatónak, én sem tudom igazán minek szántam, talán az előbbinek, és egyúttal türelmet kérek a közvetlen környezetemtől. Kérem szépen, én nem tehetek semmiről, ilyennek születtem!

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaveadream.blog.hu/api/trackback/id/tr612586514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása