máj
4

Siker

| Szerző: Klárcsii | 9:14 am

 

 

Teljesült egy álmom, bejutottam ezzel a kedves kis boros témával a vállalatgazdaságtan verseny döntőjébe! Sőőőt! 5. lettem, a legjobb 10 között. Sőőt! A több mint 1000 fős G-Karon 137-en indultunk el a versenyen, maradtunk 34-en, aztán 19-en végül 10-en. És 5. lettem! XD :) Hát nem csodálatos? Mehetek 5 napra Bécsbe, demonstrátor leszek, és kaptam könyveket na meg egy szép oklevelet! Boldog vagyok, persze nem csak emiatt... (L)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ihaveadream.blog.hu/api/trackback/id/tr451101652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása